Hebt u een vraag? Kijk of u het antwoord op deze pagina kunt vinden. Zo niet, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via info@dogline.nl. U kunt ook een sms of whatsapp bericht sturen naar telefoonnummer 06-14592596. Indien u telefonisch contact wilt, dan kunt u dit in een sms of whatsapp bericht aangeven. U wordt dan terug gebeld.

Bij het betalen krijg ik een fout melding, wat nu?

Volg de instructies die u op het scherm ziet staan. Mocht u er niet uitkomen probeert u dan eventueel een andere betaalmethode. Ook kunt u altijd contact met onze klantenservice opnemen via info@dogline.nl.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als u voor 21.30 uur bestelt, wordt het pakket dezelfde dag verzonden en zal het in de regel de volgende dag worden geleverd. Een en ander is afhankelijk van de snelheid van de bezorgdiensten.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling verzonden is?

Wanneer uw bestellingen verzonden wordt, krijgt u van ons per mail bericht.

Hoe wordt mij bestelling bezorgd?

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL. Als u een product van Doctor Bark bestelt, wordt dit verzonden via GLS. Via de Track & Trace kunt u zien wat de status van uw pakket is.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als een pakket wordt bezorgd?

Dan wordt het pakket in de meeste gevallen daarna nog éénmaal aangeboden. Daarna wordt uw bestelling naar een afhaallocatie van Post NL gebracht waar u het kunt ophalen.

Voor de verzendingen van Doctor Bark (via GLS) moet u (of een huisgenoot) thuis zijn om het in ontvangst te nemen. Of andere instructies geven aan GLS.

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

In de track and trace die in de mail staat, kunt u de verwachte bezorgtijd zien.

Op welke dagen verstuurt Dogline pakketten?

Dogline verstuurt op alle werkdagen pakketten. Behalve op de volgende feestdagen: Nieuwjaar (1 januari), 1e Paasdag, 2e Paasdag, Koningsdag, 5 mei, Hemelvaart, Pinksteren, Kerst (25 en 26 december). Op de dagen dat wij gesloten zijn worden er ook geen pakketten bezorgd en zijn wij ook niet telefonisch bereikbaar. Wel via whatsapp of per mail.

Kan ik op een ander adres laten bezorgen dan mijn huisadres?

Ja dit is mogelijk. Wanneer u uw bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen, geeft u dit aan in het bestelproces. Om een ander afleveradres te gebruiken klikt u bij het Afleveradres op uw tweede adres nadat u deze vooraf heeft ingevuld. U kunt een tweede adres toevoegen in Mijn account bij het kopje: Mijn adressen.

Hoe kan ik producten retourneren?

Als u een product wil retourneren, neem dan contact op via info@dogline.nl. We sturen dan een retourlabel. Deze kunt u dan printen en op de doos plakken. De port is dan al betaald. De kosten van de retourzending zijn voor uw rekening. Geopende zakken nemen wij niet retour.

Wat zijn de voorwaarden van het retourneren?

U kunt het gekochte product alleen terugsturen als de verpakking onbeschadigd is. Wij verzoeken u om een kopie van de factuur bij te voegen met reden van retournering.

Ik heb het verkeerde product ontvangen, wat kan ik doen?

Mocht het zijn dat Dogline het verkeerde product naar u heeft gestuurd dan kunt u het product kosteloos terugsturen. De verzendkosten worden dan vergoed. In het geval dat u zelf het verkeerde artikel heeft besteld dan kunt u dit retourneren. U betaalt dan wel de verzendkosten en eventueel het prijsverschil met het correcte product.

Ik wacht al een lange tijd op mijn bestelling, wat kan ik doen?

Als u al een lange tijd op uw bestelling wacht ( 4 werkdagen of langer) dan kunt u contact met ons opnemen. Wij nemen dan contact voor u op met de vervoerder. Desnoods komen wij het persoonlijk bij u bezorgen!

Wat kan ik met bonuspunten?

Bij Dogline spaart u met elke bestelling bonuspunten. Voorwaarde is dat u een account aanmaakt en daarop ingelogd bent. Elke bestede euro levert 1 bonuspunt op.

Bijvoorbeeld: als u een bestelling plaatst ter waarde van €65,00, dan ontvangt u 65 bonuspunten.

Als u 100 bonuspunten hebt gespaard, kunt u de bonuspunten inzetten voor korting. Elke 100 punten is €1,00 korting.

Bijvoorbeeld: als u 456 bonuspunten hebt gespaard, dan krijgt u €4,56 korting.

Hoe spaar ik bonuspunten?

Als u een account aanmaakt bij Dogline, dan spaart u automatisch bonuspunten. Elke bestede Euro bij Dogline levert 1 punt op. Elke 100 gespaarde bonuspunten is €1,00 korting op de volgende bestelling.

Hoe kan ik bonuspunten inwisselen voor korting?

U kunt uw bonuspunten verzilveren op de afrekenpagina. Daar ziet u hoeveel bonuspunten u heeft en kunt u de bonuspunten inzetten. Elke 100 bonuspunten is €1,00 korting. Als u bijvoorbeeld 489 bonuspunten hebt gespaard, dan kunt u €4,89 korting krijgen.

U kunt de bonuspunten inwisselen zodra u 100 punten hebt gespaard.

Heb ik een account nodig?

Om bij Dogline te bestellen raden wij u aan een persoonlijke account aan te maken. Dan spaart u namelijk ook bonuspunten. Hiermee kunnen wij u beter en vollediger bedienen. Het voordeel van dit account is bovendien dat u niet steeds opnieuw uw gegevens hoeft in te vullen en gemakkelijk uw vorige bestellingen kunt herbestellen. Zo heeft u in één klik uw favoriete bestellingen bij de hand. Als u geen account wilt en toch wil bestellen kunt u ook bestellen als gast.

Hoe maak ik een account aan?

U kunt een account aanmaken door op Registreren te drukken. Deze knop vindt u aan de rechterkant van de website. Dit brengt u op de volgende pagina. Bij het kopje: Maak een account aan, vult u uw email adres in en vervolgens drukt u op de knop: Maak een account aan. In het volgende scherm vult u uw gegevens in. Op de plek waar een rood sterretje achter staat, dient u uw gegevens altijd in te vullen. Wanneer u alles heeft ingevuld drukt u vervolgens op Aanmelden.Hierna heeft u uw account aangemaakt en kunt u bestellen bij Dogline en genieten van de voordelen van een persoonlijk account.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Wanneer u een product in uw winkelwagen plaatst, ziet u automatisch een overzicht van de inhoud van uw winkelwagen. Wanneer u deze producten wilt bestellen dan bestelt u met de knop: In de winkelwagen of de knop Bestellen. U komt dan op de bestelpagina. Om te bestellen dient u in te loggen met uw persoonlijke account.

Indien u nog geen persoonlijke account heeft dan kunt u deze aanmaken door alle gegevens in te vullen en een persoonlijk wachtwoord te kiezen.

Nadat u heeft ingelogd of uw gegevens voor uw nieuwe account heeft ingevuld kiest u de verzendmethode.

Voor de betaling klikt u op de gewenste betaalmethode: iDeal of Paypal.

Om uw bestelling af te maken klikt u op de knop Bestelling afronden. Afhankelijk van de door u gekozen betaalmogelijkheid ziet u hoe u kunt betalen. Wanneer uw betaling ontvangen is dan wordt uw bestelling gereed gemaakt voor verzending.

Ik heb een product toegevoegd aan mijn winkelwagen en ik wil ook andere producten toevoegen is dat mogelijk?

Ja dit is mogelijk. Wanneer u opnieuw producten wilt toevoegen aan uw bestelling dan klikt u op: Ga door met winkelen. U komt dan terecht op de vorige pagina in de webwinkel waar u was. U kunt dan verder gaan met winkelen en andere producten toevoegen aan uw winkelwagen.

Ik heb geen account en wil toch bestellen hoe doe ik dit?

Als u geen account wilt aanmaken en toch wilt bestellen, kies dan voor ‘Bestel als gast’. Wel raden wij u aan toch een account aan te maken als u verwacht vaker te bestellen, omdat u dan gemakkelijk kunt herbestellen en de volgende keer niet opnieuw uw gegevens hoeft in te vullen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe krijg ik een nieuwe?

Om een nieuw wachtwoord te ontvangen gaat u naar het inlogscherm. Op deze pagina ziet u de knop: Wachtwoord vergeten? Als u hierop drukt dan kunt u in het volgende scherm het e-mail adres invullen waarop het account staat geregistreerd. U krijgt dan een nieuw wachtwoord toegestuurd naar dit e-mail adres. Dit wachtwoord kunt u desgewenst aanpassen.

Ik heb al een bestelling geplaatst maar ik wil nog iets toevoegen aan mijn bestelling, kan dit?

Wanneer u een bestelling geplaatst heeft en deze is verwerkt dan is het niet mogelijk om aan deze bestelling extra producten toe te voegen. Wel kunt u altijd een nieuwe bestelling doen.

Wat doet Dogline met mijn gegevens?

Door het creëren van een account worden uw persoonsgegevens opgenomen in het
klantenbestand van Dogline. Alle gegevens die u ons doorgeeft worden alleen gebruikt
voor interne en automatische verwerking in het kader van een verantwoord klantenbeheer, zoals het verwerken van bestellingen. Wij verstrekken geen gegevens aan derden, die uw persoonlijke levenssfeer kunnen aantasten.

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?

Alle persoonsgerelateerde gegevens worden vanzelfsprekend strikt vertrouwelijk behandeld bij Dogline. Onze privacy policy kunt u onderaan welke webpagina vinden.

Hoeveel voer heeft mijn huisdier nodig per maand?

Dit hangt af van de energiewaarde van het voer dat u geeft, het lichaamsgewicht en de mate van activiteit van de hond. Lees meer in de blog Hoeveel voer moet ik mijn hond geven?  Wil u voor uw hond weten hoeveel u moet geven? Mail of app ons dan, wij rekenen het voor u uit.

Wat staat er in de nieuwsbrief van Dogline?

Hierin vindt u informatie over speciale aanbiedingen, nieuwe producten, verzorgingstips en de laatste nieuwtjes rond huisdieren. Met onze nieuwsbrief mist u geen enkele aanbieding meer.

Hoe kan ik geïnformeerd blijven over de speciale aanbiedingen en nieuwe producten van Dogline?

Om hierover geïnformeerd te blijven kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrief van Dogline. U kunt zich aanmelden voor deze nieuwsbrief rechts onderaan op elke webpagina, of bij het aanmaken van een account of doen van een bestelling.

Ik wil wel de nieuwsbrief ontvangen maar GEEN spam van andere bedrijven, is dit mogelijk?

Wanneer u zich aanmeldt voor de nieuwsbrief ontvangt u alleen onze nieuwsbrief. Uw email adres wordt niet doorgegeven aan andere bedrijven. U ontvangt dus geen spam wanneer u zich aanmeldt voor de nieuwsbrief van Dogline.

Is Dogline de officiële naam van jullie bedrijf?

Dogline is de handelsnaam van onze vennootschap onder firma Tegels en Citroenen VOF.

Waar komt de naam Tegels en Citroenen vandaan?

De eerste website die we samen bouwden was voor een kennis, die een huis in Portugal graag wilde verhuren.

In het huis zaten heel veel prachtige tegels en de tuin stond vol met citroenbomen. Omdat we samen de website hadden gebouwd vonden we het leuk om ‘Made by’ onder de website te zetten.

We hebben toen ‘Made by Tegels en Citroenen’ onder de site gezet. Toen we samen ons (eerste) bedrijf opzette, hebben we onze vennootschap onder firma zo genoemd.